نتایج مسابقات راء
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نتایج مسابقات راء
نوشته شده در سه شنبه 27 مرداد 1394
بازدید : 659
نویسنده : صادق

شوء راء آغاز میشه و تماشاگران تشویق شدیدی میکنن.مایکل کول در رینگ ایستاده تا مصاحبه خودش رو با جان سینا شروع کنه. تم سانگ جان سینا زده میشه و سینا با ری اکشن مثبت تماشاگران وارد رینگ میشه.کول به جان سینا میگه ماجراهای تو و نکسز مربوط به 1 سال و 4 ماه پیشه و کی قراره بالاخره این ماجراها به اتمام برسه ؟ سینا میگه تا وقتی گروهی به اسم نکسز و کشتی گیری به اسم سی ام پانک وجود نداشته باشه این استوری رو ادامه میده و هیچ هدف دیگه ای رو به غیر از نابودی نکسز دنبال نمیکنه. کول میپرسه اگه قرار باشه یک مسابقه تیمی در سوروایورسریس انجام بشه به کدوم تیم ملحق میشی ؟ سینا جواب میده و میگه مشخصه که به تیم استون کلد میرم چون تصادفا هدف من ، استون کلد و تریپل ایچ نابودی نکسز شده و نکسز دیگه شانسی نداره چون 3 دشمن خونین رو دور خودش جمع کرده. کول میپرسه یعنی این پایان کار نکسز هست ؟! سینا میخواد جواب بده که تم سانگ نکسز زده میشه و تمامی اعضای نکسز با لباس نکسزی وارد سالن میشن. اعضای نکسز همگی وارد رینگ میشن و روبروی جان سینا قرار میگیرن. سی ام پانک به سینا میگه فکر کردی کسی به چرندیات و وعده های دروغ تو اهمیت میده ؟ فکر کردی کسی دیگه روی حرف های تو حساب باز میکنه ؟ همه صحبت های تورو از یه گوش میشنون و از گوش دیگه خارج میکنن. تو دو راه داشتی یکی نابودی نکسز و دیگری عضویت در نکسز...راه اول رو انتخاب کردی که در واقع راه نابودی جان سینا هست نه نکسز. در همین حال همه اعضای نکسز به سمت جان سینا حمله ور میشن. جان سینا پانک و شیمس رو از خودش دور میکنه اما از اون طرف جریکو فینیشر خودش رو روی سینا انجام میده. سینا نقش بر زمین میشه. تماشاگران اسم رندی اورتون و استون کلد رو صدا میزنن اما کسی وارد نمیشه. در نهایت سی ام پانک سینا رو بلند میکنه و با اجرای gts روی اون پرومو رو به اتمام میرسونه.

- حضور تریپل ایچ امشب در شوء راء تبلیغ میشه

<-- رپلی صحبت های شیمس در اسمکدان -->

شیمس خطاب به اورتون : اگه بتونی در راء مقابل سه عضو گروه شیلد یعنی دین امبروز ، سث رولینز و رومن رینز سربلند بیرون بیای نشون میدی که لیاقت مسابقه با من بر سر کمربند myppv رو داری و اونوقته که من چلینج تورو برای سوروایورسریس قبول میکنم...

<-- رپلی صحبت های شیمس در اسمکدان -->

مسابقه اول

رندی اورتون vs دین امبروز

چند دقیقه از مسابقه میگذره و بیشتر ممنتوم دست دین امبروز هست. دین امبروز اورتون رو به بالای رینگ می بره و سوپلکس سنگینی روی اون انجام میده. حالا امبروز اماده انجام فینیشر میشه که اورتون بدل میکنه و دراپ کیک سنگینی به امبروز وارد میکنه. حالا اورتون امبروز رو پشت طناب ها میندازه و ddt مخصوص خودش رو روی اون انجام میده.اورتون از تماشاگران تشویق برای انجام Rko میخواد که دین امبروز رینگ رو ترک میکنه. داور شروع به شمارش میکنه اما امبروز وارد رینگ نمیشه و از سالن خارج میشه. داور تا شماره 10 میشماره و مسابقه به نفع اورتون به اتمام میرسه.

برنده : رندی اورتون

تم سانگ جک سواگر زده میشه و جک سواگر با تشویق تماشاگران به همراه کمربند ic وارد میشه. جک سواگر اعلام اوپن چلینج میکنه و از هر کشتی گیری که تواناییشو داره درخواست میکنه تا وارد رینگ بشه و سر کمربند ic مقابل اون مبارزه کنه. در همین حال تم سانگ رایبک به صدا درمیاد و رایبک با ری اکشن مثبت تماشاگران وارد رینگ میشه.

مسابقه دوم

جک سواگر vs رایبک ( سر کمربند ic )

رایبک سوپلکس فوق العاده سنگینی روی جک سواگر انجام میده به طوری که کمر سواگر آسیب میبینه. داور به سمت سواگر میاد و سعی در درمان اون داره اما رایبک اجازه نمیده و میخواد شل شاک رو روی سواگر اجرا کنه که ناگهان سواگر از پاهای رایبک میگیره و سابمیشن سنگین خودش رو انجام میده. رایبک سعی میکنه دستانش رو به طناب برسونه. در نهایت رایبک دستش رو به طناب میرسونه و کلوزلاین سنگینی به سواگر وارد میکنه. رایبک برای بار دوم آماده انجام شل شاک روی سواگر انجام میده که سواگر شل شاک رو بدل و اون رو تبدیل به فینیشر خودش میکنه و با موفقیت فینیشر خودش رو روی رایبک انجام میده.

برنده : جک سواگر ( همچنان قهرمان )

بعد از مسابقه جک سواگر رایبک رو بلند میکنه و به اون دست میده و پرومو به اتمام میرسه.

در بک استیج شیمس و جریکو در حال صحبت کردن در مورد عنوان قهرمانیشون هستن که سی ام پانک به اونجا میاد و میگه میدونم که شما دو نفر در حال حاضر قهرمانان درجه 1 کمپانی هستید اما امشب رندی اورتون سرگرم مسابقه با رولینز و رینز هست و حریفی هم برای جریکو نیست. پس میخوام تمرکزتون رو روی تریپل ایچ و استون کلد بزارید و قول میدم بعد از تموم شدن این ماجرا به هردوتون برای حفظ کمربندتون کمک کنم. شیمس و جریکو قبول میکنن و با پانک دست میدن و بک استیج رو ترک میکنن.

مسابقه سوم

سزارو vs کودی رودز

کودی رودز دراپ کیک سنگینی به سزارو وارد میکنه و آماده انجام فینیشر میشه که سزارو یه رول ناگهانی انجام میده و با موفقیت کودی رودز رو پین میکنه.

برنده : سزارو

- مسابقه بین رندی اورتون و رومن رینز در مین اونت راء تبلیغ میشه

 مسابقه چهارم

رندی اورتون vs سث رولینز

هردو کشتی گیر به خوبی عمل کردند. رندی اورتون آپرکات سنگینی به رولینز وارد میکنه و اون رو به بالای رینگ می بره و سوپرسوپلکس رو روی اون انجام میده. حالا اورتون رولینز رو پشت طناب ها میندازه و میخواد ddt رو انجام بده که رولینز بدل میکنه و اورتون را با ضربه لگد نقش بر زمین میکنه. رولینز به بالای رینگ میره و از بالای رینگ می پره و با زانو به سر اورتون ضربه میزنه.حالا پین میکنه و اورتون در شماره 2 کیک اوت میکنه. رولینز آماده انجام کرب استامپ میشه که ناگهان اورتون بلند میشه و backreaker رو روی رولینز انجام میده.

حالا اورتون سث رو پشت طناب ها میندازه و ddt مخصوص خودش رو اجرا میکنه. اورتون آماده انجام Rko میشه که رولینز بدل میکنه و دراپ کیک رو روی اورتون انجام میده. رولینز میخواد کرب استامپ رو اجرا کنه که تصویر رومن رینز در تلویزیون سالن به نمایش در میاد و اتفاقات هفته گذشته و شکسته شدن دماغ رولینز در تلویزیون سالن نشون داده میشه. رولینز عصبانی میشه و از رینگ خارج میشه و به سمت تلویزیون سالن میره. داور شروع به شمارش میکنه و تا 10 میشماره و رولینز به اعتنا به شمارش داور از سالن خارج میشه و به سمت بک استیج میره.

برنده : رندی اورتون

به بک استیج میریم و رنی یانگ کنار دالف زیگلر میاد و ازش سوال میکنه با توجه به اتفاقات اسمکدان ایا تو میخوای برای بار دوم مقابل دلریو مسابقه بدی ؟ زیگلر میگه تا چند ماه پیش معتقد بودم که دلریو یه آماده خور هست که مفتی اون کمربند رو بدست آورده اما تازگی متوجه شدم که علاوه بر آماده خور بودن اون یه احمق هم هست. زیگلر میگه من در پی بک مقابل اون شکست خوردم اما وقتشه که در سوروایورسریس اون باخت رو جبران کنم. در نهایت رنی یانگ برای مسابقه امشب زیگلر آرزوی موفقیت میکنه و بک استیج رو ترک میکنه.

مسابقه پنجم

دالف زیگلر vs لوک هارپر vs دمیز ( نامبروان کانتندر کمربند us در اسمکدان )

قبل از شروع مسابقه دلریو با کمربند us وارد میشه و کنار میز گزارشگران برای تماشای مسابقه میشینه. چند دقیقه بعد از شروع مسابقه...زیگلر دابل سوپلکس رو روی دمیز و هارپر انجام میده. حالا زیگلر به بالای رینگ میره و میخواد که از بالای رینگ به روی هارپر و میز بپره. هارپر و میز هردو بلند میشن و زیگلر رو از بالای رینگ به بیرون پرتاب میکنن. در حالیکه حواس هارپر به زیگلر پرت شده ناگهان دمیز فینیشر خودش رو روی هارپر انجام میده و پین میکنه. داور در حال شمارشه که ناگهان زیگلر به دمیز حمله میکنه و مانع پیروزی او میشه. دلریو عصبانی میشه و وارد رینگ میشه و میخواد به زیگلر حمله کنه که زیگلر کراس بادی سنگینی به دلریو میزنه و اون رو از رینگ بیرون میندازه. حالا لوک هارپر به سمت زیگلر میدوئه و میخواد بیگ فوت رو به اون وارد کنه که زیگلر جاخالی میده و بیگ فوت به دمیز اصابت میکنه. در برگشت زیگلر زیگ زگ رو روی هارپر انجام میده و با موفقیت پین میکنه.

برنده : دالف زیگلر ( حریف دلریو سر کمربند us در اسمکدان )

بعد از مسابقه دلریو کمربندش رو برمیداره و پرومو در حالیکه با عصبانیت در حال ترک سالن هست و زیگلر در رینگ به اون نگاه میکنه به اتمام میرسه.

 - مسابقه بین دالف زیگلر و آلبرتو دلریو سر کمربند us در اسمکدان تبلیغ میشه

 تم سانگ تریپل ایچ به صدا درمیاد و تریپل ایچ پس از 7 ماه دوری از کمپانی وارد رینگ میشه و میکروفون رو در دست میگیره. اچ میگه ( به مردم ) میدونم شما از من خوشتون نمیاد چون در گذشته خلاف میل شماها عمل کردم و به کسانی که حقشون نبود ظلم کردم اما نمیخوام بگم که از گذشته خودم پشیمونم اما وقتی متوجه اشتباهاتم شدم که یکی مثل من این ریاست رو برعهده گرفت و به خود من ظلم کرد. سی ام پانک فقط 2 ماه ریاست کمپانی رو برعهده گرفت و تو همین 2 ماه 4 کشتی گیر رو اخراج کرد و 2 بار حق باتیستا رو ضایع کرد و یک بار هم باعث مصدومیت جان سینا و از دست دادن ریاستش شد. الانم که استون کلد ریاست رو برعهده گرفته چیزی تغییر نکرده چون سی ام پانک تاجایی که تونست زهر خودش رو ریخت و به قدری اوضای این کمپانی رو به نفع خودش جلو برده که بازگردوندن اوضاع به حالت عادی و نابودی نکسز کار سختی شده. جان سینا ، استون کلد و رندی اورتون و خیلی های دیگه هر کدوم به نحوی با نکسز مشکل دارن و هرکدوم درگیری های خاصی با نکسز داشتن. اما دلیلی که با نگسز اعلان جنگ میکنم بروگ کیک شیمس به همسر من استفانی مکمن هست. من از هر چیزی میتونم بگذرم و هرچیزی رو میتونم فراموش کنم به جز این مسئله. اچ میگه بعد از اینکه ریاستم رو از دست دادم در حق بهترین دوست من که در تی ال سی به من خیانت کرد ظلم شد و به علاوه دنیل براین به اجبار عضو وایت فمیلی و در نهایت در اکستریم رولز اخراج شد. همچنین حق جان سینا در رسلمنیا خورده شد اما استون کلد پاسخگوی هیچ کدوم از اینا نبود. و بعد از استون کلد سی ام پانک روی کار اومد که اوضاع کمپانی رو به نفع خودش جلو برد تا جایی که الان دو عضو نکسز قهرمانان درجه 1 کمپانی هستند. بنابراین چه استون کلد و چه پانک توی ریاستشون عیب و نقص زیادی داشتن و حالا برای اینکه اوضاع به حالت سابق برگرده بهتره که دوباره خودم این کمپانی رو برعهده بگیرم. تماشاگران تریپل ایچ رو بو میکنن. اچ میگه من ، پانک و استون کلد هر سه دنبال یه چیز هستیم...بدست آوردن ریاست...ما نمیتونیم برای بدست اوردن این ریاست بشینیم و با صحبت کردن قضیه رو حل کنیم. پس بهتره که تیم استون کلد....مقابل تیم نکسز...مقابل تیم آتوریتی قرار بگیره !!! تماشاگران به شدت تشویق میکنن و گزارشگران هم از صحبت تریپل ایچ تعجب میکنن.

در همین حال تم سانگ استون کلد زده میشه و استون کلد با تشویق تماشاگران میاد تو رینگ و مقابل تریپل ایچ قرار میگیره و با او فیس تو فیس میشه. استون کلد از تریپل ایچ میخواد که برای چند دقیقه خفه بشه. استون کلد قهرمانی ها و کریرش رو دوره میکنه و بار دیگه خودش رو معرفی میکنه. استون کلد در مورد تی ال سی و باخت عادلانه تریپل ایچ مقابل خودش صحبت میکنه و اچ رو بابت این باخت تحقیر میکنه. استون کلد میگه زمان مدیریت من برگشته و این مدیریت رو مدیون باتیستا هستم و از اون تشکر میکنم. استون کلد ادامه میده و میگه با همه ظلم ها و همه اتفاق ها و مصدومیت هایی که پیش رو داشتم بازم جلو رفتم و نشون دادم که سرسخت تر از اینی هستم که شما منو می بینید.استون کلد تمامی اعضای نکسز و کریرشون رو مسخره میکنه و حالا نکسز رو برای بار دوم برای یک مسابقه در سوروایورسریس چلینج میکنه. تریپل ایچ میگه اگه شان مایکلز نبود هرگز از تو در تی ال سی شکست نمیخوردم تو ریاست رو از من دزدیدی. تو یک مسابقه تیمی مقابل نکسز در سوروایورسریس میخوای چیزی که منم میخوام.اما این مسابقه تیمی ، باید به صورت تریپل ترد مچ باشه...و سر ریاست باشه !! تم سانگ سی ام پانک زده میشه و تمامی اعضای نکسز وارد سالن میشن و همون ابتدای سالن می ایستن. سی ام پانک میگه نمیدونم چرا تا آخر کریرم باید مقابل یه مشت پیرمرد مسابقه بدم و دوره این پیرمردها به اتمام نمیرسه. پانک ادامه میده و میگه من این چلینج رو میپذیرم اما بعد از اینکه تیم نکسز موفق به شکست تیم استون کلد و تیم آتوریتی در سوروایورسریس شد...دیگه نمیخوام اثری از شما دو تا بی همه چیز توی این کمپانی ببینم. بهتره اعضای تیمتون رو هرچه سریع تر مشخص کنید...چون من بیشتر از هرکسی مشتاق برگزاری این مسابقه هستم...استون کلد سرگرم صحبت های سی ام پانک شده که ناگهان تریپل ایچ استون کلد رو برمیگردونه و میخواد پدگیری رو انجام بده که استون کلد بدل میکنه و قصد داره استانر رو اجرا کنه که اچ رینگ رو ترک میکنه. پرومو در حالیکه استون کلد توی رینگ ، اعضای نکسز ابتدای سالن و تریپل ایچ بین تماشاگران ایستاده و هر 3 به یکدیگر نگاه میکنن به اتمام میرسه.

مین اونت

رندی اورتون vs رومن رینز

زنگ شروع مسابقه زده میشه و اورتون و رینز درگیری رو شروع میکنن. اورتون دراپ کیک سنگینی روی رینز انجام میده و اون رو پشت طناب ها میندازه و ddt رو اجرا میکنه. حالا اورتون آماده انجام Rko میشه که ناگهان رینز بلند میشه و سوپر من پانچ رو روی اورتون انجام میده. رینز گوشه رینگ قرار میگیره برای انجام اسپیر که سث رولینز از سالن به سرعت به سمت رینگ میاد. از اون طرف دین امبروز از بین تماشاگران به سمت رینگ میاد. امبروز و رولینز هردو وارد رینگ میشن. دین امبروز به رندی اورتون حمله میکنه و سث رولینز نیز به سمت رومن رینز حمله ور میشه.

برنده : بدون نتیجه

دین امبروز رندی اورتون رو از رینگ بیرون میندازه. حالا اورتون پایین رینگ افتاده و 3 عضو گروه شیلد در رینگ به یکدیگر نگاه میکنن. تماشاگران هر 3 عضو شیلد رو تشویق میکنن. رومن رینز به سث رولینز و دین امبروز میخنده ، حالا به هردو اونا دابل کلوزلاین میزنه. دین امبروز از رومن رینز میخواد که با هم همکاری کنن و به رولینز حمله کنن. رومن رینز قبول نمیکنه و سوپر من پانچ رو روی دین امبروز انجام میده. حالا سث رولینز دراپ کیک سنگینی روی رومن رینز انجام میده. رولینز آماده انجام کرب استامپ روی رومن رینز میشه که در حین اجرا ناگهان رندی اورتون وارد رینگ میشه و در حالیکه رولینز در حال اجرای کرب استامپ روی رومن رینز هست ، اورتون Rko رو روی رولینز انجام میده. رومن رینز بلند میشه و میخواد اسپیر رو روی اورتون انجام بده که اورتون جاخالی میده و اسپیر به دین امبروز اصابت میکنه ، در برگشت اورتون RKO رو روی رومن رینز انجام میده. تماشاگران اورتون رو تشویق میکنن و اورتون خوشحالی میکنه که ناگهان شیمس از زیر رینگ بیرون میاد و با کمربند Myppv به سر اورتون ضربه میزنه. اورتون کم کم در حال بلند شدنه ، شیمس بروگ کیک رو روی اورتون اجرا میکنه.

شوء راء در حالیکه هر 3 عضو شیلد در خارج از رینگ افتادن و شیمس بالای سر رندی اورتون ایستاده و کمربند myppv رو بالا گرفته به اتمام میرسه.





:: موضوعات مرتبط: راء , ,



مطالب مرتبط با این پست
.